torsdag 20 januari 2011

I´m going crazy!

Så här är det va!


Fy fan vad allt här i livet kräver planering.
Even when to poop means that you should have planned it all!
I morgon ska det som sagt flyttas.
Vi är 4 stycken so far som kommer att bära.
Vi ska också, eller rättare sagt JAG ska också räkna ut hur många vändor det kommer att bli.
Pappa undrar & pappa frågar!
- The impossible is that , I have no idea!'
Vidare var frågan om vi skulle ha hyrt flyttbilen modell större eller om det skulle räcka med den vi först hade i åtanke.
Nu blev det alternativ "åtanke" eftersom modellen större är uthyrd tills på söndag.
Hipp hipp hurra då slapp vi den våndan.
Våndan nu gäller istället om vi är tvungna att åka 2 vändor vilket i slutändan kommer att kosta en hel del.
Nu kommer det förvisso inte att kosta oss, men det kommer att kosta farsan & G-B som i sin tur inte heller har några pengar.
Finns det någon i Karlstad eller i närheten, som mot all jävla förmodan har lust att hjälpa oss ut med skiten & in med det i den nya lägenheten
- Ja då är ni varmt jävla välkomna att delta i detta vansinnes projekt.
Jag kan lova er både skratt & tårar!

Projekt sanslöst startar redan klockan 08 i morgonbitti

- Back to planning, tomorrow we go on, until it smokes

Ja just, efter denna flytt kanske min far inte har några pengar som ska betala hans strålbehandling.
Jag sitter också i skiten & kan inte, hur gärna jag än vill, hjälpa honom på något vis!
- It sucks big time!


Mimsan stretar vidare i livets djungel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar