onsdag 16 mars 2011

This has happened today


Jag har varit ute en vända




Det har kastats sopor



Tagit bildbevis på slappa jävla hundägare



Varit snäll & hämtat tvätt



Nu mera ser korgen ut så här



Hittat Tisdagsbevis i form av 2 stycken 33.or 7.2, Shame on you!



Stilat till mig & insett att jag & min kropp mår betydligt bättre med NYTTIG mat



Morgondagens sallader är också klara & med det bjuder jag på några väldigt suddiga bilder
Övre bild, Köttbullssallad  230 Kcal, då skiter jag högaktningsfullt i att även grönsaker innehåller kcal
Undre bild Kycklingsallad 120 Kcal & likaså här, har icke räknat med grönsakerna!



Äggsallad utan äggula, gula är äckligt i hårdkokt ägg
2 stycken ägg à 35 kcal styck



Korvsallad nästan som idag
100 gram grillkorv 230 kcal



Slutligen kryddig kycklingsallad
100 gram kyckling cirka 120 - 130 kcal plus lite riven ost



Nu blir det



OCH HOCKEY så nu skiter jag i allt annat!




Haré gött alla Stalkers.

Kram Mimsan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar