onsdag 27 april 2011

Satan, I forgot to tell you something

Så här är det va!


Jag har ju helt & hållet glömt bort att berätta för er läsare att jag ska börja odla en massa mystiska grejsaker.
(Gröna fingrar & hysteriska idéer kallas det visst för, enligt vissa.)
Eller som det är just nu är dom inte ett dugg mystiska men jag förmodar att dom kommer att bli det.
& för alla er som klappar era händer av ren förtjusning så ska jag INTE odla maja på balkongen, för det var säker det ni trodde.
Nä jag ska odla
- Dill
- Gräslök
- Sockerärtor & någonting annat som Prins Gustaf har i ögat.
Dessa ting kommer att dölja det smaskiga som kommer att planteras i mitten & som doftmässigt kommer att döljas av den hysteriskt brinnande klotgrillen vi inte heller får använda på balkongen.
Tror ni på detta?
Ja det är upp till var & en, men bilder kommer i morgon.

Sov gott alla rill & jollebarn & på återseende, nu drar sig drakhonan tillbaka för att styra snoken mot nya äventyr!

Kööööss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar