tisdag 10 maj 2011

Till dom som bryr sig

Så här är det va!


Vill jag bara tala om att jag har ätit den godaste lunch på länge.
Gillar man nudlar så är detta helt klart perfa!
Ett paket räknudlar
100 gram skalade räkor.
Toppat med några få bitar av fetaost.
SKITGOTT jag lovar.
För er som sitter & finular på kalorimängden kan jag upplysa er om att denna skål innehåller endast 200 stycken av dessa.
Personligen äter jag fyra gånger om dagen vilket enligt många är helt fel.
För mig fungerar detta alldeles utmärkt.
Varför äta sex gånger för om man ändå hela tiden håller sig mätt?
Vissa hävdar att man måste få i sig 1500 kalorier om dagen.
JAG hävdar att det räcker alldeles utmärkt med 1000.
Fisk
Kyckling
Grönsaker, råa som kokta fungerar i alla lägen lika så grillat kött.
Min personliga åsikt angående kolhydrater skiljer sig från mängden.
JAG äter kolhydrater & går ändå ner i omfång.
Jag äter mig mätt UTAN att öka i volym.
Jag är också av den åsikten att du kan äta i princip vad som helst i måttlig mängd & ändå må bra!
Ha´re mina älskade sucker´s.
Ni är fina & vackra allihopa OAVSETT vad andra kanske säger.
Man skall aldrig låta någon annan människa få trycka ner en, vare sig fysiskt eller psykisk!

Puss på er alla raggråttor/ Ina the biggest ratbitch in da whole world!

Usel bild, men som sagt göööööööööörgött!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar