onsdag 21 mars 2012

Impressed by myself!

Så här är det va!

Jag imponerar verkligen mig själv mellan alla ärevarv samt dårskap!
För besiktningen av lägenheten är klar.
Den sa väl vad jag misstänkte.
3 "ungar" som bland annat har yrat fram så blir det lite skavanker här & där.
Så kontentan är några hål i väggarna efter hyllor, platt tv apparat & tapeter.
Mamma tappade även en tv rakt i toalettdörren, hmrf,  BRA DÄR!,  ni förstår säkert.
Ja alltså NI som besitter fler än ett par hjärnceller vill säga!
Kruxet med denna flytt är ändå följande
- In flyttningsdatum 1/6
- Ut flyttningsdatum 1/6
- Tillträde till den nya lägenheten,  08.00
- Tillträde för de nya hyresgästerna till den här lägenheten, 08.00
Det kommer att bli ett fnurr utan dess like av ett hysteriskt kaos.

PLUS att den även ska städas ur.
Jag vet fan inte vart jag ska börja, ska jag kanske göra det som jag uppmanar inbreeds att göra
- Alltså köra upp huvudet i arslet på mig själv & bilda en envåldshärskarring av dårskap?
SÅ hade det kunnat bli,  OM  det inte vore för min knivskarpa hjärna.
- Jag hyr ju for fuck sake ett separat förråd i det huset jag flyttar till.
Där kan vi bunkra upp våra tillhörigheter, ja ni vet, sådant man ändå inte använder.
Bra va?
- Tänkte väl att ni skulle hålla med mig!


Fräs på er mina fina sockerkringlor!
Andra ombedes fråga hur högt, då någon av de intelligenta säger HOPPA!
Fy fasen vad härligt det är att vi äntligen börjar förstå varandra!
Morons!
& för den osmarta så betyder det idioter!


Ina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar