måndag 19 mars 2012

inspection

På Onsdag blir det för besiktning av lägenheten.
Jag vet inte riktigt varför, men besiktningar känns lite olustiga, varför vet jag inte!
Ändå borde jag ha vant mig vid det här laget, för flyttat har man ju gjort tidigare.
Skillnaden mellan denna gången & alla dom andra gångerna är, att jag från början sa
- Nu flyttar jag fan ingenting mera!
Tänka sig så fel jag hade.
Men & andra sidan så har det väl på något vis varit väntat.
Det har inte varit bra här dom senaste 2.5 åren & som M sa på mötet
- Kommer det inte att kännas skönt Ina att få starta om på nytt?
Klart det gör, det finns det ingen tvekan om att det gör.
Jag kommer således aldrig att göra om misstaget att säga upp någonting som är mitt eget!
Det har mani gjort en gång, vilket kunde ha resulterat i 
Total disaster
Nu är det bara det sista kvar, sedan blir det nedförsbacke!
Äntligen!
Idag ska det packas så gott det går när jag ändå är ledig.
Lika bra att ta tag i det som skall tas tag i, varför vänta till sista minuten?
Det har liksom visat sig att den strategin är inte alls bra, då går det som det går också.
Vidare väntar jag på räkningen för skilsmässan, måtte även den komma snart.
Nåväl, nu ser jag framemot
- Ett avslut, en ny lägenhet, ro i själen samt en ljus framtid!


Fridens på er mina fina älskvärda tratthattar.
Andra infantila jävla träskpaddor, samt löst folk, ombedes vänligt med bestämt att bara vika hädan.
Tack på förhand!

Sist med inte minst
TACK alla inblandade som hjälpt mig att få en ny lägenhet!


Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar