måndag 21 mars 2011

HYPOCRITE, det vill säga HYCKLARE!

Så här är det va!


Som du behandlar mig, så behandlar jag dig.
Det är dumt att kalla någon hycklare då man sitter i samma jävla båt & öser.
- I am atleast honest, jag kan dessutom faktiskt säga nej!
Jag kan även respekterar när mina närstående inte vill att jag ska göra något.
Det handlar inte jämt & ständigt om att få sin vilja igenom, livet & världen fungerar inte riktigt på det sättet.
Iallafall inte i min värld!
I min värld sårar man inte bara för att man själv vill ha något, sen kan man inte gå ett helt liv utan att trampa någon på tårna då vi alla i grund & botten är mänskliga!
- Men det finns uppenbara gränser!
Man får vad man ger & många gånger ger jag mer än vad jag får tillbaka, my misstake men det 'är sådan jag är som person.





Min djupaste tanke för dagen är

- är det så att vi alla är lite av en hycklare & att det ligger i våra mänskliga gener att helt stänga av vårat sunda förnuft?
I hope not!







Ina önskar alla sina stalkers en fabulös Måndag & en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar