måndag 21 mars 2011

- Take it or fuck it

Så här är det va!


I will live MY life, starting from myself from now on.
Bloodsucker egoists and other loose people can stand aside.


Alltså, jag orkar inte trippa på tå & vara orolig över saker som egentligen ska vara så självklara.
Jag klarar mig bra utan sådant.
Nu får var & en ta sitt ansvar & är jag inte nöjd över situationen så backar jag.
Det är egentligen ganska simpelt när man väl har bestämt sig.
På det viset slipper man en massa onödiga trångmål, samt man slipper sitta i mitten & själv ta vansinniga beslut, bara för........att du gjorde si & du gjorde så & därför gjorde jag siså.
Nej vet ni, jag är hela 38 år & orkar inte dravla en massa skit.
- Take it or fuck it

Alla får vi leva med våra beslut, ibland kan våra val kosta oss mer än vad vi från början hade räknat med.
Dessutom har vi alla någonting som vi måste arbeta med eller bearbeta.
- Life aint easy all the time, men man kan underlätta det med att fatta bättre beslut än vad man tidigare har gjort.




Ina the little life witch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar