tisdag 15 mars 2011

Now it works

Nu så & så här är det va!



Now it is perfectly fine for you who follow my blog through your mobile phone to be able to do it again.
Det handlade bara om en inställning, men nu fungerar det som på den andra bloggen.
Jag kan inte påstå att jag förtillfället besitter någon större skrivklåda, men lovar att återkomma så snart jag finner den igen.
In the meantime så kan ni ju alltid roa er på egen hand so to speak.

Ha en trevlig Tisdag, personligen ska jag sätta mig & söka arbete vilket jag hoppas blir trevligt i slutändan!

Bara en liten märklig parentes som blir nästintill omöjlig att återge.
Men i morse hade jag Bärnan på besök, igen
- SÅ
Hellu Bärnan, trevligt att du trillade förbi i drömmarnas land, but stop intimidated like that.
Precis efter uppvaknandet trodde jag att tag att jag hade blivit schizofren.
- weird feeling this time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar