tisdag 15 mars 2011

To my beloved stupid heads and I love you all........

vill jag bara tala om, ja OM det nu var NÅGON, anyone som inte förstod att mitt förra inlägg var just
- IRONI.
Men nu vet ni iallafall hur det ligger till & jag kan gå & lägga mig with a clear conscience!
Sen har jag kommit underfund med att vissa bloggar bara verkar vara till för uppmärksamhet.
Men istället för att slösa min dyrbara tid & mitt goda humör väljer jag helt bort dessa till intet sägande bloggar fulla with self-loathing.
Vi protesterar mot mobbing, men verkar tycka att mobbing av & mot oss själva som person är helt ok.
Hur jävla sjukt är inte det?
Nä, hädan efter sållas & gallras det rejält i IT världens skit!








Sleep well my friends and family, love yourself as you are!


Madame Mim knoppar in denna Tisdag natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar