onsdag 8 februari 2012

Some choices are not beneficial

Ocensurerade sanningar!


Jag oroas mest över andra, mer än för min egen skull.
Jag har väldigt svårt att tiga still när jag ser att det är på väg käpprätt åt helvete.
Speciellt som personen i fråga en gång i tiden har betytt väldigt mycket.
Jag kan inte & jag vägrar ta mig fan, att bara sitta & se på när det går downhill.
När det finns flera med mig, som reagerar lika starkt, är det inte då den stora röda varningslampan skall tändas?!
Väl inne i elden är man fast, fast med de beslut man har fattat, det borde man ha insett vid vuxen ålder, don´t ya think?!
Så sluta lev i någon jävla självförnekelse, machomacho attityd & se vad du gör, INNAN det är försent .
- Stupidity and arrogance are not appealing oavsett man eller kvinna!


Dagens extra från Mim
- Man kan inte bära andras skit innan man har släppt sin egen!
- Man kan heller inte läka andras sår förens dom egna är läkta
- Man kan heller inte skaffa nya barn/saker som ett substitute för det man redan har förlorat.

Sist men inte minst
- Dina beslut påverkar även andra, vissa påverkas under en kort tid, andra varar ett helt liv!


Ina

1 kommentar:

  1. Hon kallar sig själv "Mariayadira Romero Rodriguez" 20år från arvika, Riktiga namn Maria Bredberg. Pundare/alkolist/Prostituerad..

    SvaraRadera