torsdag 8 mars 2012

Seriously!

Så här är det va!



Så bryr jag mig inte så mycket om vad ni ska göra, alternativ inte göra idag.
- Bortsett från mina nära & kära skall väl understrykas!
Men eftersom vissa är så förbannat nyfikna av sig, eller så är dom sådana där jobbiga förståsigpåare, tänkte jag bara upplysa herrskapet av imbecillitet att jag snart ska börja jobba.
För visst sticker det i era avundsjuka ögon att jag faktiskt har ett liv som jag i det stora hela trivs med?
- Ja jag tänkte väl det!
Så nu vet ni.
Nu kan ni "kila vidare" & porrsurfa, alternativ spela in en egofilm som ni kan posta på youtube.
- I'll really don't care!


Till mina fina vårtsvinsbarn till önskar jag en fabulös Torsdag.
Ni andra vet som sagt redan vad ni ska göra!
- Tänk vilken härlig känsla det är när vi äntligen börjar förstå varandra, trots att vi inte på någotvis är på samma planhalva!

FRÄS på er.........Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar