söndag 18 mars 2012

Patrask!

Ocensurerade sanningar!


Har man, som i mitt fall haft ett förhållande i över 8 år tycker jag att det är en ganska självklarhet att man då & då har kontakt.
Speciellt som det praktiska faktiskt måste fixas.
Det ironiska i det hela är att
- Skriver jag någonting, det kan vara vad som helst, så finns det ALLTID någon annan som måste visa sin skepnad.
Till exempel
Hör av dig innan du kommer så att jag vet.
Det dröjer inte länge förens denna "någon" är tvungen att visa sin "närvaro" med en jävla massa <3 <3 <3 <3 & jag älskar dig.

-  Jag
Är du barnledig?
Keep in touch, vi behöver prata ihop oss ang helgen!


- M
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ älskar dig

- Jag
Hej, till helgen måste vi fixa lite så planera ingenting.
Det måste liksom tas tag i, oavsett vad vi har för andra eventuella planer

Kan du fixa fram några flyttlådor tror du?
Har börjat rensa dina grejer nämligen!
Glöm heller inte mötet kl 11, för det blir av ändå.


- M
♥ älskar dig ♥ te helgen drar vi te ikea

Jag bara UNDRAR, vad är det för fel i huvudet på människan?
Det som är ännu värre, tyvärr, det är att hon dessutom är helt jävla underutvecklad!
Igår var jag tvungen att ställa frågan som jag under en ganska lång tid har funderat över.
Jag undrade
- Vad tror du skulle hända om du någon gång  lät bli att kommentera?
Men sedan kom jag snabbt på att den frågan var alldeles för svår för henne att besvara.
Jag ursäktade mig med



Men läs & häpna, det visade sig att hon faktiskt hade svarat, men att det sedan hade raderats.
- Märkligt!
Jag vet inte om Björn eventuellt  hade ett finger med i spelet där, för hennes intelligens är inte av någon högre rang, SÅ!
Men & andra sidan verkar intelligensen ha försvunnit för många på sista tiden, så vad vet jag, vad vet jag
Vissas överlevnadsinstinkt samt självbevarelsedriften verkar iallafall vara ett minne blott!

Fräs på er mina fina vårtsvinsbarn & ha nu en alldeles fabulös Söndag!
Patrask, lögnare & pillertorskar viker genast hädan med ett enda uppdrag, uppdraget går ut på att ni ska utrota er själva!
Tack på förhand!

1 kommentar: