torsdag 6 januari 2011

Finns inga ord

Det man bara tror händer andra & det man läser om i tidningen kan bli en smärtsamt uppvaknande.
Jag har här på förmiddagen suttit & pratat med en förkrossad vän till mig.
En vän som är så förkrossat ledsen ända in i själen.
Som hon själv har skrivit
Citat
Min familj har förändrats för evigt. Den är amputerad och blir sej aldrig lik igen

- Det finns ingenting någon kan säga
- Det finns ingenting någon kan göra
- Det finns inga rätta ord att säga

Jag önskar att jag på något sätt kunde vrida klockan tillbaka, men inser att det är en omöjlighet.
Men min önskan kvarstår!

Idag går alla mina tankar till min vän & hennes familj & anhöriga.
Må ni finna styrkan att tillsammans klara av det ofattbara som har hänt.

LOVE Ina

http://www.youtube.com/watch?v=F4fPv450OYM
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar