måndag 3 januari 2011

Introduktion, redovisning & bruksanvisning

Jag har valt att flytta min gamla blogg hit istället av den enkla anledningen att blogg.se inte var något för mig.

För Er nya läsare finns möjligheten att läsa mina olika kategorier på den gamla bloggadressen.
http://tjenamalenaihallonbusken.blogg.se/mcrelaterat/
I´m a slow learner så det kommer förmodligen att ta sin tid innan denna rullar på som den ska

 

Från början var denna blogg tänkt som endast Mc relaterad blogg.

Men till synes har den börjat handla om allt annat istället.

Den handlar om livet i stort & smått.

Den lilla bloggen som har hamnat mitt i blogg djungel.

Här finner Ni det mesta.

Här är det allt som oftast jävligt livat!

- Livat på alla jävla håll & kanter.

Livet med guldkant likväl som med sorgkant. Där emellan uppträder också en hel del gråzooner så som

2 hjul kort & gott!

Anslagstavlan

Bängluva

Dagens fråga!

Dagens Visdomsord

Gammal skåpmat från en annan sida på nätet!

Gripande artiklar!

Journalistik i sin halv, helhet

Laughing out loud

Livets reflektioner

Mat, kost & hälsa

My music

Ocensurerade sanningar

Party time!

Politik

Små prat sins emellan

Spåkulan horoskåp and fortune cookie

Så här är det va!

Tankar & funderingar, där allt & inget är logiskt & ologiskt

 Terroristerna

Till minne av dom som lämnat detta liv för ett annat

Uppväxt, droger & miljö.

Osencurerat & helt naket

Ni kan välja att läsa allt från början eller klicka på de olika kategorierna som så småningom kommer att finnas så fort jag har lärt mig sidan.

Sensmoralen blir, spänn fast dig, läs & ta del, här finns som sagt det mesta!



Ina Sott alias Madame Min alternativt Spirit Of Extacy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar