torsdag 20 januari 2011

Mimsan the unemployed horror

My mood is not better than it was yesterday.
- I'm just morbidly tired, for real.
Annoying tired and I do not care about most.
Drag me back to bed.
Will try to get back to sleep for a while, a "privilege" as unemployed.
- Yeah right
I hate to have it like this!
Give me a job, anything!
Life is often a bloody battle, so please give me a break!





& så tar vi det på SVENSKA också som den snälla, rara, underbara, "bara under" människa jag är.
- Är Påven också gift & har 14 barn?
- Eller är det så att tomten är far till alla barnen?


Skit samma, här kommer skiten i snabba ordalag!


Mitt humör är inte bättre än det var igår.
Irriterande trött och jag bryr mig inte om de flesta.
Dra mig tillbaka till sängen.
Kommer att försöka somna om en stund, ett "privilegium" som arbetslösa har.
- Yeah right
Jag hatar att ha det så här!
Ge mig ett jobb, vad som helst!
Livet är ofta en blodig strid, så snälla ge mig en chans!



Mimsan the unemployed horror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar