fredag 4 februari 2011

Kort om drama & födelsedagsbarn

Så här är det va!


Fredag idag!
Denna helgen kommer att bli väldigt lugn.
Jag har haft alldeles för mycket drama i 2 dagars tid för att mäkta med något annat!
Idag fyller min "syster yster" hela 30 år & jag vill passa på att önska henne ett jätte stort grattis.
Vi lärde känna varandra för ett X antal år sedan.
Att vi lärde känna varandra är på ett sätt väldigt märkligt.
Vi hamnade av en slump på samma avstjälpningsplats för arbetslösa.
Vi började prata lite grann & det visade sig att vi hade en gemensam nämnare.
Det vill säga hennes sons pappa.
Hade det inte varit för det hade vi förmodligen gått skilda vägar då jag levde mitt liv med bland annat droger & ett förhållande som endast innehöll feta disasters, and no way out!
- I was addicted to drugs and she refused to use painkillers
Vi upptäckte att vi ändå var ganska lika, hon var trasig på sitt sätt & jag på mitt.
Hur som helst så fann vi varandra.
Vi har haft upp & nedgångar, motgångar & medgångar, men alltid funnits där för varandra no matter what.

Så idag är det hennes dag, så än en gång

- Ett stort grattis till dig gumman & hoppas din dag blir bara din!
Hipp hipp hurra för 30-åringen idag & en massa kramar!

Ina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar