torsdag 31 mars 2011

Doghead

Så här är det va!


Tomorrow there is a fucking meeting, and I assume that I will stand there with that damn dog head.......again.
This time I will refuse!
I will NOT take it all by myself this time!
There are several reasons and things and they are not created by just one person!

Men som sagt, i morgon är det möte kl 12.30 so help me Satan.
Nu tänker jag iallafall fokusera på annat än morgondagens meeting, för vet ni varför?

Jag har även ringt min husläkare,  men mer om det vid tillfälle.
Kan dock säga att det var hög tid, vi har alla plikt gentemot oss själva & det är att vara rädda om oss i den mån vi kan!
- Jag väljer att ta kontrollen,  just för att jag vill & vågar!
Not more or less...........






Mimsan önskar alla knäppgökar, lergökar, stalkers, underbara, bara under en alldeles särdeles bra Torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar