lördag 28 maj 2011

Dislike!

Jag ogillar starkt att bli kränkt & jag hatar att få ta emot slag!
Jag vägrar också att bli ett med korkmattan!
Det är allt jag tänker orda om detta!
Dra nu inga förhastade slutsatser & analysera inte om, när, var hur & vem, era så kallade gissningar är garanterat fel i allafall!
Som jag tidigare har nämt
- Jag skriver om ALLTING, helt ocensurerat, okonstlat, naket & helt ärligt.
Bra skit som dålig skit!

Detta inlägg blev allt annat än vad dom normalt sett brukar vara.
Jag orkar inte ens vara ironisk eller sarkastiskt & då är det too fucking bad!
- But I will be back in full force again!


Men som texten i bilden säger (för jag kan ju inte lämna sarkasmen helt, det vore inte jag!)
& ta inte texten för bokstavligt, då är ni också helt fel ute!'

Nu alla olyckskorpar har ni fått något att gnugga knölarna med, själv ska jag ta min ömmande lekamen mot Röda Level döden.
Jag ska alltså röka!

Haré fin fint all parasites and bullies, må ni ruttna i helvetet!
Till er andra önskar jag en alldeles underbar fortsättning på helgen!




Avslutar med några väl valda ord


L & R
Alltså
- Love and Respect, and take no shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar