tisdag 7 juni 2011

Nattens övningar

ger färdighet.
Inatt kommer jag förmodligen studsa upp i ljusets hastighet då sonen kommer att ringa för att bli insläppt.
Sen får jag nog avverka minst 2 halvtimmar lyssnandes på hur kul han har haft samtidigt som han är smått lurig i luvan.
Men som sagt
- Vad gör man inte för sina avkommor?
Dax att ta kvällen så jag orkar med nattens pass!
Tänka sig att jag tar på mig nattjobb utan att få betalt.
Sen finns det dom som gnäller över att dom tjänar  för lite pengar.
SKÄMS på er edra fruktkakor, må blixten slå ner i er, era hagalna imecillos !

Gå nu & virka ihop en kofta eller två, här lär det inte hända något mera.
Morsan tar kvällen eftersom hon besitter den goda smaken att arbeta jour för sina älskvärda muppiga huliganer!

Sov gott alla falnade änglar som tror att en fet plånbok fungerar som fallossymbol!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar