torsdag 30 juni 2011

Upprörd analfabet

Tyvärr den nakna sanningen!


http://www.payback.name/?p=3178
Terrorister finns i olika storlekar, format & utstyrslar, vissa kallar dom översittare, en del för paragrafryttare & många många andra kallar dom för förtryckare.
& här försöker vi ändå lära våra telingar att mobbing ej är ok & att dom inte ska ansätta andra som väljer en alternativ livsstil eller ett annorlunda sätt att leva.
Jo men en får tacka, hur ska barnen veta rätt & fel när auktoriteter helt klart väljer sin egen väg & tillväga gångssätt som s
trider mot sunt bondförnuft?
Tack för mig, nu tar jag min cykel & drar om någon timma!
Behöver jag ta med körkortet för vanlig cykel tro, vi kommer ju att cykla i kortege, nåja, 2 cyklar i bredd utan ljus & hjälm so help me god!

Efter korrektur läsning insåg jag att en del bokstäver inte skulle placeras på vissa ställen så tro´t eller ej, men dom har rättats till.
Snacka om att bli en upprörd analfabet på kuppen!
Nu tar jag min boll & går till fotbollsplanen, eller

- Inte!




Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar