söndag 3 juli 2011

###

I´ll just know it.
Så här blir det när man inte kör öppet eller går på sin intuition när hela ens väsen skriker
- Detta kommer aldrig att bli bra.
Men nu är det ledsamt nog som det är, jag kan bara hoppas att det blir bättre.
Jag väljer helt enkelt bara att ta avstånd, med en kort förklaring till varför!
För hur ska man egentligen kunna veta när någonting ska yppas?
Ska man hålla käften & se tiden ann, eller ska man agera?
Hjälper man, eller stjälper man, ja jag vet fan inte!
Jag kommer helt enkelt att gå tillbaka till ursprungsläget att
- Det som jag vet, det vet jag & endast jag...........oavsett det kanske är läge, eller inte läge att slå larm.
Ett läge där var & en sköter om sitt hus & hem, varken mer eller mindre.
För till syvene & sist får vi alla klara oss själva i slutändan.
Vi fattar våra egna beslut & med det tar vi också våra egna konsekvenser.
Jag får ta mina nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar