söndag 13 november 2011

Farsdag

Är det ju som bekant fars dag & då jag inte har någon telefon så hoppas jag att min far läser detta.
Tack för att just DU är min far.
Du & jag har gått i genom det mesta här i livet, men vi har också alltid, mot alla odds (ibland) alltid funnit varandra igen.
Trots avstånd, mörker & distans har vi alltid haft just "det där"
Du vet, det där osynliga bandet som bara en far & dotter kan ha.
& idag är det din dag, en dag att glädjas över att du har fått en sådan perfekt dotter, för visst är det väl så far?
- Inte ett dugg kaxig är jag heller, men ödmjukheten har jag nog fått ärva av dig (skrev hon, din dotter med glimten i ögat)
- & tack vare att du för 39 år sedan satt med ett litet flickebarn i dina armar, fick du också en alldeles egen dag
- FARS dag!
Jag har aldrig gett dig någon fars dags present, men jag har gett dig mitt hjärta.





Jag älskar dig Pappa, din alldeles egna dotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar