fredag 30 december 2011

Soon it will be a new fucking year

& vad har vi då lärt oss av detta år som snart är till ända?
Vad jag har  lärt mig är, att inte stirra sig blind i backspegeln, utan istället fokusera blicken framåt.
DET mina beloved fuckheads kommer jag att ta med mig in i det nya året.
Sådan som är gjort, är gjort, sådant som har hänt, har hänt, sådant som har sagts, har sagts, de beslut som har fattats, har fattats.
- You get the point right!?!
Livet har, & kommer alltid att ha sin gilla gång, vare sig man vill eller inte.
Vi kan inte styra allt, men vi kan vara försiktigare med att göra våra val & när vi fattar våra beslut.
Men nu är det som sagt snart new fucking year & jag väljer att avsluta med
- no regrets, look forward instead & ha ett jävla Gott Nytt År, för om några dagar & 365 dagar framåt blir det en sjuhelvetesfart!

Fotnot!


Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar