måndag 19 mars 2012

Fyttirackarn!

Så här är det va!


Vad vi har sorterat, & tänk, så mycket vi har slängt också.
20 års samlande på 53 kvadratmeter sätter ju helt klart sina spår.
Allt från gamla T - tröjor som numer sitter som tighta magtröjor, till lustiga hattar, byxor, skjortor, jackor.  Just name it
- för vi har säkert hittat & rensat, samt sparat det med efter konstens alla regler.
Mycket återstår, men vi har iallafall kommit en bra bit på väg!
Nu blir det en laid back kväll med ett hysteriskt zappande på tv.n, ända tills vi domnar av i ryckningar som till & med kommer att få ett ep anfall att blekna.
I morgon bitti / förmiddag blir det ännu mera packande, eftermiddagen kommer att bestå av arbete.
Livet är göttans & visst svider det väl i en del människors ögon.
Visst är det så?
- Dock kan jag inte bry mig mindre, mitt liv fortsätter, medans andras liv står stilla!

Fräs på er mina fina moderkakor, er till önskar jag en fabulös måndagkväll.
Till er andra, infantila jävlar, er orkar jag inte slösa min energi på denna kväll!
Trist va!?!
BUT...........



Jag är tillbaka när ni minst anar!



Over and out // Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar