torsdag 15 mars 2012

I've got my own future in my hand

Tacksam!



Precis så är det.
Sen har jag en liten uppmaning till de som alltid försöker spela martyr & för att inte glömma den världsberömda
- Buhu vad det är synd om mig mentaliteten.
FOR HEAVEN'S SAKE, vi bäddar väl alla, på ett eller annat sätt för situationer som uppstår i våra liv!
Vi kan göra det på många olika sätt
Antingen att
Vi dras med & anledningen till det är beror oftast på att vi fortfarande har valt att ha skygglappar på!
Vi vill inte se vad som pågår
Vi hoppas
Vi bryr oss inte
Vi lever för dagen
Vi har inga som helst mål
Vi tar det som det kommer
Det ordnar sig alltid
Eller så saknar vi helt enkelt ansvarskänsla
Etc
Etc
Jag tänker inte skylla någon för min rådande situation/position, är man inte med, får man delvis skylla sig själv.
Men jag tänker heller inte bära någon annans "livsplacerings" ok!
Sånt får var & en själva släpa på!
BRA där, då förstår vi väl varandra, eller hur?!

Tack M som har kämpat & slitit, samt dragit i samtliga tåtar & trådar som har funnits, för att jag ska få mitt eget boende!
Men det är inte över förens det verkligen ÄR över, jag är inte pessimist, jag försöker istället vara realist!
Mycket kan hända på vägen!
Men tack vare detta, ser jag ändå en ljusning på det hela!
Så TACK ännu en gång!




Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar