torsdag 22 mars 2012

Jag bokstavligen älskar hjärtliga skratt!


Så här är det!




Ja precis så är det.
Ett riktigt gott sådant förgyller vardagen.
Sen kan det goda skrattet faktiskt vara på någon annans bekostnad & idioti, but so what egentligen?
- Ser man inte det roliga i det själv, tja vad ska man då säga?
- To bad kanske?
-  hell no!
Folk får faktiskt skylla sig själva när alla andra ser, men den utsatta personen är tvärblind.
Då får man faktiskt skratta åt en annan människa!
Jag är inte för mobbning, men jag är heller inte för självmobbning.
Jag har på senaste tiden verkligen insett att man faktiskt kan mobba sig själv, omedvetet dessutom.
Hur sjukt är inte det?
Sjukt betende, sjukt tänkande, sjuka val, blandat med en stor portion arrogans samt självförnekelse, resultat
- Självmobbning!


Men det är inte längre mina problem, jag har lärt mig ett & annat av denna resa

- Gå ALDRIG emot din magkänsla
- Talar ditt inre om att det är någonting som inte är ok, så är det förmodligen så
- En osanning är inte BARA en osanning, för mig är en osanning ren & skär LÖGN!
- Känner du på dig att hela sanningen inte är framkommen så är din känsla förmodligen helt rätt
- Gå aldrig emot din vilja, dina tankar, dina värderingar, dina mål!


Dom som väljer att gå en annan väg, allright, do it, valet är fritt, samt ditt!

Vi andra får oss iallafall ett gott skratt under tiden & det uppskattas!
Nu har det blivit hög tid för mig att dra mig mot jobbet.

Fridens på er mina fina rackarungar & trollpackor.
Ni som förtjänar det får ha en fabulös Torsdag.
Ni andra, drop dead, ni vet efter överenskommelse!



Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar