torsdag 16 augusti 2012

There is not enough time

Så här är det va!




Som rubriken säger.
Jag har liksom inte tid att sitta & posta en massa inlägg till höger & vänster.
Jag har fullt upp med att leva mitt liv fullt ut.
Jag har som mål att arbeta hårt, förändra det jag kan (& bli rik som ett troll!)
Varje dag börjar med att vara tacksam över det man har.
Jag är också tacksam över att det numera finns ett samspel, gemensamma mål & en gemensam förståelse i att arbeta tillsammans.
Working together can be difficult enough, but you can, if you just want to!
Ömsesidig respekt & samförstånd verkar vara grundplåten till det mesta.
Nu ska jag hänga tvätt, äta min frukost  
sedan duscha, för att sedan bege mig till jobbet.


Lösdrivare & patrask ombedes vänligt men bestämt att vika hädan!
Ni andra beloved human beings, må ni få en alldeles fabulös torsdag!




Miss Ina S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar