onsdag 2 februari 2011

Intonations and body language

Så här är det va!

Det blev halv knas & hel  kaos igår kväll.
Pappa ringer & frågar om jag kan åka till djuraffären.
Jag har ingen bil.
Bilen måste besiktigas innan jag kan använda den igen & anledningen till att den inte är besiktigad beror på antingen hjulinställningen, styrlederna eller något annat jävla käckt på knarkar åket!
Sist jag körde fanskapet höll bilen på att skicka mig av motorvägen.
Tur att man inte är lättskrämd & lider av inkontinens.
Då hade jag förmodligen dött & pissat ner mig samtidigt.
Ska börja köra med TENA lady, dom rymmer iallafall 9.5 halv liter innan dom exploderar.
Good shit med andra ord!
Nog om detta.
Dom hade klippt klorna på vovvan & råkat ta pulpan.
Stopbleeding behövde dom alltså ha.
Ringer Florän som är en trogen chaufför & vi kommer iväg.
Allt blev så förbannat stressigt att jag drog på mig ett sjuhelvetes humör.
Väl hemma igen efter att ha uträttat ytterligare ett ärende så var mitt humör mindre stabilt.
Irriterad över att pengarna är slut, nu har det inte gått till skit utan till mat.
Men det är ju ändå trevligt att iallafall ha en krona på sig så hundarna ger fan i att pissa på en!
Detta deklarerade jag ju så jävla smidigt när jag kom hem.
SUCK, jag är som en tidsinställd bomb när jag har det humöret.
Mikael tog det som att det var hans fel, vilket inte alls var min mening.
Böna jobbar röven av sig i Norge stackarn & vi på hemmaplan försöker få ihop mat, skithuspapper, tvättmedel, kort & gott det nödvändigaste här hemma tillsammans.
Så det var ju som sagt inte alls min mening att peka ut någon att det minsan kostar mera & så vidare.
Tänk så fel det kan bli & allt beroende på tonfall & kroppsspråk.
Nu tycker ju jag att jag kunde ha fått reda på detta redan igår & inte idag.
Men man lever så länge man lär, eller var det kanske tvärtom?

anyway, i´m so sorry.
i´ll would be able to think before, but that´s me in an nutshell sometimes



Mimsan den förskräckliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar