lördag 14 maj 2011

How hard can it be?

Så här är det va!



For those who do not understand.
Click on the images to make them larger.

How hard can it be? 


Alltså vi tar det IGEN.
Finner ni att bilderna i bloggen är små, klicka då på dom så får ni upp en något större bild.
Svårare än så är det inte!




Ja just ja, BLOGGER fuckade ur, så ett av inläggen finns tyvärr inte längre kvar & som den äckligt vidriga lata homosapien jag är, så orkar jag inte lägga ner mig på gamla inlägg.
Inlägget skrevs 12/5 & heter 
-

Skrämmande vad en del är förbannat dumma & lättlurade!

http://tjenamalenaihallonbuskenmcrelaterad.blogspot.com/2011/05/steve-kardy…
 
Trist för dom 327 som inte hann se det, but that´s life.
Florräään fick sig ett gott skratt i allafall & det var huvudsaken!
Hang in there din osaliga ohängda jävla skitstövel till jungel mupp, vi tycker om dig mot alla odds!
Puss på dig knoen!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-HÖR`NI, statistiken har gått upp, IGEN!
Sa jag inte att inlägget inte fanns kvar?
Va va va va va?

FY FUCK, I`M BUSTED insåg jag precis då länkjävlaskitfan fungerade i detta inlägg.
Jaja även den bästa kan ha fel, typ!
Fan fan fan som Thåström så bra uttryckte sig!




Gör nu något annat för det ska jag göra!


Puss på er alla grodyngel!


Mimsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar