lördag 14 maj 2011

Check this out people

Ser inte mycket ut för världen, men garanterar att det var precis hur gott som helst!
Grillad fläskkarré (igen, ja jag vet, jag har blivit en sucker på skiten) grillad sparris inlindad i skinka, grillade champinjoner & wokgrönsaker grillade i folie kryddat med salt & svartpeppar.
Kalorimängd 250.



Vad har hänt annars då i mitt fabulösa, eminenta, händelserika liv?
Förmiddagen, kaffe på "fulsidan"
Där verkar det ha ordnat upp sig, at least i hope so!
Jag tänker icke ta ut någonting i förskott utan ser tiden ann med vakande ögon & ett stort mått av tillförsikt & avvaktande.
Nu spelar vi efter mina spelregler & ingenting annat!
Annars så är livet förbannat gott just nu.
För visst är det så, när man väl har bestämt sig känns allt mycket lättare!?!

Schyy, men jag har en hemlis att berätta från det ena till det andra!
Men den yppar jag när allting är klart, jag tänker inte lova eller berätta någonting för mina stalkers som kanske, kanske inte blir av.
Mera om det till veckan.

So now, fuck off  there's nothing more to see!

Med detta önskar jag samtliga en god fortsättning på helgen!

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar