torsdag 12 maj 2011

Dinner time sucker´s

Nästan samma som lunchen.
Enda skillnaden
- Jag bytte ut fläskfilén mot marinerad grillad fläskkarré istället.

I love summer, mästarens mästare vid grillen.
- And now you can kiss the chef,

eller helt sonika skita i det, då jag inte kysser vem som helst, det behöver ändock inte betyda att jag ogillar dig, that´s only the way i am!

Så nu har jag återigen postat mitt kockeri som innehåller god & sund mat, nu får ni stänga igen födohålet tills i morgon så kanske nya matnojor dimper ned.
Nu skrev jag kanske så ni behöver inte sitta och trycka hysteriskt på F5 knappen.

Gör nu som många andra stereotypa människor & släng era blåögon, brunögon eller emaljögon på kvällens hockeymatch.

Vi ses igen, i just know it!


Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar