torsdag 12 maj 2011

Inte bara lunch tips, utan även ALLT & lite till

Jag vet att ni lata homosapier kollar in bloggen för att se vad jag har ätit & att ni vill äta samma goda som mig/oss.
Idag har jag & Åse, & JA jag har faktiskt fler kompisar än alla mina alteregon, ätit grillad fläskfilé med sallad, gurka, fulklippt gräslök, körsbärstomater & paprika samt en klick gräddfil för friska fräscha smakens skull.
Nyttigt, gott & välbalanserad mat & cirka 150 kalorier & NÄ, jag räknar inte in sallad i detta för vem orkar gå till överdrift, det är tämligen skit fånigt!



Mycket skratt har det blivit också, då vi båda två är inbitna "boxare" on the road of recovery från box stadiet.
Huvudet är det inget fel på, inte heller fantasin!


- Rocket scientist släng er i tapeten, nu är vi på G!
- Be aware of the new generation of ideas.

Hur som så har det varit hur kul & trevligt som helst & stämmer det där att man förlänger livet med ett gott skratt så kommer jag att under en mycket, mycket lång tid att fortsätta fylla på bloggen med ännu mera skit, mat, trams, ocensurerade sanningar etecetra etecetra.
Så snart tänker jag ta betalt av alla stalkers som bokstavligen skulle avlida om dom var tvungna att leva utan mina inlägg om ALLT & lite till.


Ha det nu så bra så ses vi till Middagen, vilket för dom otåliga blir tämligen snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar