fredag 2 september 2011

Could not have said it better myself

Ett sanningens ord!


Allt för många gömmer sig tyvärr i falska skal & alla har vi väl gjort det också någon gång.
Men man tröttnar på att hela tiden behöva lägga upp en fasad som egentligen inte finns där.
Det värsta är nog inte när andra människor genomskådar, utan mera när man gör det med sig själv.


Could not have said it better myself, men va fan
- Det var ju JAG som sa det.

Hon är en klok kvinna mellan ärevarven den där Ina!


Sluta nu att läsa min blogg, har ni verkligen inget annat för er en fredag som denna?
Ta nu & doppa hela huvudet i finkeldunken & låt er väl smaka!
Personligen utgår för lite mer seriöst stuff innan jag ska ta helg.

So long fuckheads, love ya all
- Nåja, nästan alla iallafall!

& innan jag glömmer, 
- TACK för alla mail som dimper ner!
Dom är trevliga, trots att det periodvis dryper av dom & inkorgen blir helt mosig.
Skulle uppskatta mer om ni istället postar dom på bloggen.
Detta beror på, att jag kan ju faktiskt missa viktiga mail,  då ni, mina fina infantila små djävlar till terroriserar expanderar i inkorgen.










Tack på förhand MM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar