fredag 2 september 2011

Livstids kriminella

Ocensurerade sanningar!





Livstids kriminella!

Ja så heter det tydligen när man har valt att gå med i en Motorcykelklubb.
En Mc klubb, vilken som helst, alla går under det gemensamma namnet LIVSTIDS kontrat med KRIMINELLA!.
Personer, som själva har valt att inte ingå i ett medlemskap, utan bara har en del av sina vänner inom denna krets, blir stämplade som en riskfaktor i samhällets ögon.
Sedan NÄR ska man stämplas & uteslutas ur vår uttrycks & åsiktsfria demokratiska samhälle?
Är det när ordningsmakten anser? vad menar dom egentligen när dom väljer att kalla klubbmedlemmar för livstidskriminella?
Jag kan med detta inte skriva någonting mera just för tillfället, då det gäller att jag verkligen bollar dessa ord i rätt takt & mening.
Ämnet är just nu såpass känsligt att minsta misstag kan ge skit i slutändan.
Men uppföljning kommer, sanna mina ord, när kan jag dessvärre inte lova i dagsläget.
Men det kommer när det kommer, I full ocensurerad version utan krumbukter krusiduller.
Orättvisor & kränkningar i alla former bör & skall lyftas ut i dagsljus, mer än så skriver jag inte för tillfället.





Bara en liten fotnot, just för UPPLYSNINGENS skull!
- Demokrati handlar om alla människors lika värde och rättigheter, (eller var det också bara en stor jävla lögn?)


Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar